Bestellen en bezorgen

Ledenkorting
Leden van Natuurpunt ontvangen korting op producten uit de Natuurpunt Winkel. Deze korting geldt niet op alle producten. Om vast te stellen of je voor deze korting in aanmerking komt, vragen wij je alvorens een bestelling te plaatsen een account aan te maken. Hiermee vindt meteen een controle plaats of je al dan niet lid bent. Indien er sprake is van een ledenkorting, wordt dit meteen verwerkt in jouw bestelling. Indien desondanks uit de factuur blijkt dat je ten onrechte geen ledenkorting heeft ontvangen, verzoeken wij je contact op te nemen met onze bestellijn: 015- 43 16 88 of stuur een email naar winkel@natuurpunt.be met jouw lidmaatschapsnummer.

Administratie- en verzendkosten
De administratie- en verzendkosten bedragen € 3,99 bij bestellingen lager dan € 39,00. Indien het orderbedrag € 39,00 of hoger is worden geen extra kosten in rekening gebracht. Bij bestellingen van, bijvoorbeeld enkel wenskaarten, wordt, indien het totaalbedrag lager is dan € 39,00 een bedrag van € 1,99 verzendkosten in rekening gebracht.

Land Verzendkosten bij orderwaarde onder de € 39,00
België € 3,99
Andere landen Verzending niet mogelijk

Verzendkosten van planten

Indien je een combinatie van planten en andere producten bestelt, brengen wij € 3,99 extra verzendkosten in rekening. Aangezien deze in twee pakketten worden geleverd. In dit geval wordt de bestelling alleen gratis geleverd vanaf € 78,00. In onderstaande tabel vind je overzichtelijk de mogelijke situaties.

Waarde winkelmand Verzendkosten
Bestellingen zonder planten OF met alléén planten € 0,00 - € 38,99 € 3,99
  € 39,00 < € 0,00
Gemengde bestellingen (planten EN andere producten) € 0,00 - € 38,99 € 7,98
  € 39,00 - € 77,99 € 3,99
  € 78,00 < € 0,00

*Buzzy® Organic zaden en biologische bloembollen van Huiberts worden samen met normale producten verzonden en tellen niet mee als planten in de zin van de verzendkostenregels. Hier betaal je dus geen extra verzendkosten voor.

Betaling
Voor betaling van jouw bestelling heb je de keuze uit overschrijving via creditcard, Klarna achteraf betalen, ApplePay of via Bancontact. Hier lees je meer over de verschillende betaalmethoden.

Artikel niet voorradig
Indien je meerdere artikelen heeft besteld en één van de artikelen is niet voorradig, dan sturen wij je dit artikel in een later stadium toe. Je betaalt slechts éénmaal de administratie- en verzendkosten indien van toepassing.

Levertijd
De standaard levertijd bedraagt 3 à 4 werkdagen. Bij de boeken en optiek (verrekijkers en telescopen) kan de levertijd langer zijn i.v.m. het niet op voorraad zijn van het betreffende artikel. Al naar gelang de voorraad van een artikel kan de levertijd oplopen tot maximaal 1 week. Dit is bijvoorbeeld het geval bij verrekijkers of boeken i.v.m. de verkrijgbaarheid van bepaalde titels.

Afleveradres
Je kunt artikelen laten afleveren op het adres zoals dat in onze administratie bekend is of op een alternatief door jou gekozen adres. Indien je adresgegevens niet correct zijn, dan verzoeken wij je tijdens kantooruren telefonisch contact op te nemen met de bestellijn: 015- 43 16 88.

Postbus
Bestellingen naar alleen een postadres kunnen alleen worden uitgevoerd mits er een fysiek adres wordt gekoppeld aan het factuuradres.

Buitenland
Bestellingen naar een adres in het buitenland zijn helaas niet mogelijk.

Productinformatie
Al onze producten worden opgeslagen in magazijnen waar noten aanwezig zijn. Voor zover wij weten bevatten onze voedingsmiddelen geen genetisch gemodificeerde ingrediënten. Hoewel ons voedsel van premium kwaliteit is, is het niet geschikt voor menselijke consumptie.