Bosaardbei - 8 pack

Niet op voorraad

Bosaardbei bloeit met witte bloemen in de maanden april tot ver in augustus. Hij stoelt goed uit en wordt daarom vaak als bodembedekker toegepast. Op een plaats in de zon of lichte schaduw doet hij het goed. De aardbeien van Fragaria vesca zijn eetbaar.

De Bosaardbei heeft geen bijzondere zorg nodig. De volwassen planten kunnen in het voorjaar vermeerderd worden door hem op te nemen, te delen en eventueel terug te planten.

Onze planten zijn seizoensproducten en zijn helaas niet jaarrond beschikbaar. Onze planten worden verstuurd vanaf ons eigen veld en worden tijdens het transport beschermd door een passende verpakkingen en een klein slokje water.

Planten zijn belangrijk in een tuindiervriendelijke tuin. Ze dragen bij aan een tuin waar uw tuindieren kunnen schuilen, eten, drinken en nestelen. Dit is niet alleen goed voor uw tuindieren, maar ook nog eens leuk om te zien! Ook insecten zijn belangrijk in uw tuin. Ze helpen met de bestrijding van bladluis en bestuiven de bloemen, kruiden en fruitbomen. Je kunt de insecten in uw tuin helpen door een insectenhuis op te hangen.

Latijnse naam Fragaria vesca
Maximale hoogte 25 cm
Plantkleur Rood, Wit
Plantmaanden Mei, Jun., Jul., Aug., Sep.
Bloeimaanden Apr., Mei, Jun., Jul., Aug.
Dier Bij, Insecten, Vlinder, Vogel