Egelantier

Niet op voorraad
  • Koop 2 voor € 6,99 en bespaar 13%

Ledenprijs

• Koop 2 voor € 6,99 en bespaar 13%

De Rosa Rubiginosa is een wilde roos en is zeer geschikt als haagplant. Hij geurt sterk naar appel. De struik heeft veel doorns en in de herfst komen er rode bottels aan.

Stuiken en heggen zijn ideaal voor vogels om zich in te verschuilen. Een variatie van planten in je tuin trekken veel tuindieren aan. Van prachtig zingende vogels tot nuttige insecten.

Onze planten zijn seizoensproducten en zijn helaas niet jaarrond beschikbaar. Onze planten worden verstuurd vanaf ons eigen veld en worden tijdens het transport beschermd door een passende verpakkingen en een klein slokje water.

Planten zijn belangrijk in een tuindiervriendelijke tuin. Ze dragen bij aan een tuin waar uw tuindieren kunnen schuilen, eten, drinken en nestelen. Dit is niet alleen goed voor uw tuindieren, maar ook nog eens leuk om te zien! Ook insecten zijn belangrijk in uw tuin. Ze helpen met de bestrijding van bladluis en bestuiven de bloemen, kruiden en fruitbomen. Je kunt de insecten in uw tuin helpen door een insectenhuis op te hangen.

Latijnse naam Rosa Rubiginosa