Nagelkruid Mrs. Bradshaw - 8 pack

Niet op voorraad

Een mooie groenblijvende vaste plant met karmijnrode bloemen, welke bijen aantrekken. Deze bloemen steken op een lange stengel boven het bladerdek uit. Een borderplant voor een niet te droge, voedzame maar goed gedraineerde grond. Daarbij komt dat hij graag in de zon staat. Maar op het noorden doet hij zeker niet minder zijn best. Voor een goede groei en bloei is het verstandig om de 4 jaar de plant even te scheuren en opnieuw te planten.

Onze planten zijn seizoensproducten en zijn helaas niet jaarrond beschikbaar. Onze planten worden verstuurd vanaf ons eigen veld en worden tijdens het transport beschermd door een passende verpakkingen en een klein slokje water.

Planten zijn belangrijk in een tuindiervriendelijke tuin. Ze dragen bij aan een tuin waar uw tuindieren kunnen schuilen, eten, drinken en nestelen. Dit is niet alleen goed voor uw tuindieren, maar ook nog eens leuk om te zien! Ook insecten zijn belangrijk in uw tuin. Ze helpen met de bestrijding van bladluis en bestuiven de bloemen, kruiden en fruitbomen. Je kunt de insecten in uw tuin helpen door een insectenhuis op te hangen.

Latijnse naam Geum Mrs Bradshaw Avens
Maximale hoogte 50 cm
Plantkleur Rood
Plantmaanden Mei, Jun., Jul., Aug., Sep.
Bloeimaanden Jun., Jul., Aug., Sep.
Dier Bij