Duizendblad 'Paprika' - 8 pack

Niet op voorraad

Duizendblad bloeit met oranjerode tot rode schermvormige bloemen in de periode juni tot september. Hij houdt van een zonnige standplaats en een voedselrijke bodem die goed waterdoorlatend is. Een beetje droogte vormt voor deze plant weinig problemen. Om de mooie bloemvorming te behouden is het raadzaam om minimaal elke 3 jaar deze plant op te nemen, te scheuren en te herplanten.

Insecten en vlinders zijn veelvuldig op deze nectarrijke plant te vinden.

Onze planten zijn seizoensproducten en zijn helaas niet jaarrond beschikbaar. Onze planten worden verstuurd vanaf ons eigen veld en worden tijdens het transport beschermd door een passende verpakkingen en een klein slokje water.

Planten zijn belangrijk in een tuindiervriendelijke tuin. Ze dragen bij aan een tuin waar uw tuindieren kunnen schuilen, eten, drinken en nestelen. Dit is niet alleen goed voor uw tuindieren, maar ook nog eens leuk om te zien! Ook insecten zijn belangrijk in uw tuin. Ze helpen met de bestrijding van bladluis en bestuiven de bloemen, kruiden en fruitbomen. Je kunt de insecten in uw tuin helpen door een insectenhuis op te hangen.

Latijnse naam Achillea millefolium ‘Paprika’
Maximale hoogte 40 - 60 cm
Plantkleur Rood
Plantmaanden Jun., Jul., Aug.
Bloeimaanden Jun., Jul., Aug.
Dier Bij, Insecten, Vlinder, Vogel