PlanetProof planten

Producten 13-16 van 16

Pagina
per pagina

Planten met het PlanetProof label zijn extra speciaal. Deze planten hebben namelijk het groene keurmerk wat laat zien dat ze op een milieuvriendelijke manier geteeld zijn. Naast de milieuvriendelijke productie zie je het PlanetProof label ook terug in de plastic potten en trays. Deze zijn namelijk gemaakt van gerecycled plastic en kunnen ook weer gerecycled worden. Planten met het PlanetProof label zijn dus een extra groene keuze!

Vergeet niet om ook even een kijkje te nemen bij onze insectenhotels.

Onze planten zijn seizoensproducten en zijn helaas niet jaarrond beschikbaar. Ze worden tijdens het transport beschermd door een passende verpakking en een klein slokje water.

Op deze informatiepagina over planten lees je meer over onze planten en hoe je ze het beste verzorgt. Ook op de Natuurpunt website lees je meer tips en informatie over hoe je van je tuin een klein natuurgebied maakt.