Zomerframboos 'Glen Ample'

Op voorraad
  • Koop 2 voor € 6,99 en bespaar 13%

Ledenprijs

• Koop 2 voor € 6,99 en bespaar 13%

De Glen ample is een mooie zomerframboos, die vrij stevige, grote, sappige vruchten geeft rond de maand juli. De twee maanden daarvoor staat de zomerframboos prachtig in bloei. De takken van de Glen Ample hebben geen doorns. Insecten zoals bijen zijn heel blij met deze plant, dat is maar goed ook want ze bestuiven namelijk ook de bloemen. Deze soort is niet gevoelig voor ziekten.

Onze planten zijn seizoensproducten en zijn helaas niet jaarrond beschikbaar. Onze planten worden verstuurd vanaf ons eigen veld en worden tijdens het transport beschermd door een passende verpakkingen en een klein slokje water.

Planten zijn belangrijk in een tuindiervriendelijke tuin. Ze dragen bij aan een tuin waar uw tuindieren kunnen schuilen, eten, drinken en nestelen. Dit is niet alleen goed voor uw tuindieren, maar ook nog eens leuk om te zien! Ook insecten zijn belangrijk in uw tuin. Ze helpen met de bestrijding van bladluis en bestuiven de bloemen, kruiden en fruitbomen. Je kunt de insecten in uw tuin helpen door een insectenhuis op te hangen.

Latijnse naam Rubus i. Glen Ample
Maximale hoogte 120-150 cm
Pot formaat 2 liter (Ø 17cm)
Plantkleur Rood
Plantmaanden Jan., Feb., Mar., Nov., Dec.
Bloeimaanden Mei, Jun.
Plukmaanden Jun., Jul., Aug.
Dier Bij