Planten

Gezien de lange levertijden bij vervoerders kunnen we momenteel helaas geen planten leveren. We kunnen hierdoor namelijk niet de kwaliteit van de planten garanderen tijdens dit lange verzendingsproces. Je kunt dus momenteel helaas tijdelijk geen planten bij ons bestellen. Laat je email adres achter bij de plant waarin je interesse hebt. Je wordt dan automatisch geïnformeerd als wij weer starten met de plantenverkoop.

Jouw eigen tuin omtoveren tot een waar natuurparadijs, dat kan met het aanbod bloemen en planten van Natuurpunt. Wij hebben een ruime keuze aan planten en bloemen die speciaal geselecteerd zijn voor het creëren van een diervriendelijke tuin. Denk daarbij bijvoorbeeld aan planten die vlinders aantrekken. Maar ook in ons assortiment: struiken voor vogels en planten die insecten aantrekken. Natuurlijk adviseren wij graag hoe je meer dieren naar jouw tuin kunt halen. Met een aankoop fleurt je niet alleen jouw eigen tuin op, maar steun je ook het goede doel.

Natuurpunt stelt hoge eisen aan het milieu en we willen dat onze planten zo duurzaam en milieuvriendelijk mogelijk worden geteeld. Onze planten worden bij professionele Nederlandse kwekers ingekocht en zijn gekweekt zonder chemische bestrijdingsmiddelen. We werken intensief samen met onze leveranciers en streven naar een substantieel aantal plantensoorten die ook biologisch zijn gekweekt.

Meer informatie over planten.

Producten 1-12 van 147