Bestellen en bezorgen

Wegens systeemonderhoud is telefonisch bestellen tot en met 6 juni 2020 niet mogelijk. Online bestellen is wel gewoon mogelijk. De levering van uw bestelling zal met 2 werkdagen vertraagd zijn.

 

Bestellen
Bestellen gaat heel eenvoudig. Door bij het betreffende artikel op de bestelknop te drukken, plaats je dit artikel in je winkelmandje. Volg vervolgens de stappen die op het scherm verschijnen.


Ledenkorting
Leden van Natuurpunt ontvangen korting op producten uit de Natuurpunt Winkel. Deze korting geldt niet op alle producten. Om vast te stellen of je voor deze korting in aanmerking komt, vragen wij je alvorens een bestelling te plaatsen een account aan te maken. Hiermee vindt meteen een controle plaats of je al dan niet lid bent. Indien er sprake is van een ledenkorting, wordt dit meteen verwerkt in jouw bestelling. Indien desondanks uit de factuur blijkt dat je ten onrechte geen ledenkorting heeft ontvangen, verzoeken wij je contact op te nemen met onze bestellijn: 015- 43 16 88 of stuur een email naar winkel@natuurpunt.be met jouw lidmaatschapsnummer.


Administratie- en verzendkosten
De administratie- en verzendkosten bedragen € 4,99 bij bestellingen lager dan € 25,00. Indien het orderbedrag € 25,00 of hoger is worden geen extra kosten in rekening gebracht. Bij bestellingen van enkel cadeaubonnen wordt, indien het totaalbedrag lager is dan € 25,00 een bedrag van € 1,95 verzendkosten in rekening gebracht.

Land Verzendkosten bij orderwaarde onder de €25,00
Benelux € 4,99
Duitsland € 4,99
Oostenrijk € 6,99
Denemarken kr. 50,-
Zweden 70,-
Andere landen Verzending niet mogelijk


Betaling
Voor betaling van jouw bestelling heb je de keuze uit overschrijving via acceptgiro, creditcard of via Mr. Cash/Bancontact. De acceptgiro ontvang je bij je bestelling. De betalingtermijn is 14 dagen na de factuurdatum. Afrekenen met acceptgiro is bij cadeaubonnen helaas niet mogelijk. Wij verzoeken je, indien je de acceptgiro niet gebruikt, om je klant- en bestelnummer te vermelden. Indien je eerste bestelling € 250,- of meer bedraagt, vragen wij je 50% van de orderwaarde vooruit te betalen. Acceptgiro kwijt? Geen probleem. Je kunt het factuurbedrag ook overmaken onder vermelding van je klant- en factuurnummer. Contante betalingen worden niet geaccepteerd.


Artikel niet voorradig
Indien je meerdere artikelen heeft besteld en één van de artikelen is niet voorradig, dan sturen wij je dit artikel in een later stadium toe. Je betaalt slechts éénmaal de administratie- en verzendkosten indien van toepassing.


Levertijd
De standaard levertijd bedraagt 3 à 4 werkdagen. Bij de boeken en optiek kan de levertijd langer zijn i.v.m. het niet op voorraad zijn van het betreffende artikel. Al naar gelang de voorraad van een artikel kan de levertijd oplopen tot maximaal 1 week. Dit is bijvoorbeeld het geval bij verrekijkers of boeken i.v.m. de verkrijgbaarheid van bepaalde titels.


Afleveradres
Je kunt artikelen laten afleveren op het adres zoals dat in onze administratie bekend is of op een alternatief door jou gekozen adres. Indien je adresgegevens niet correct zijn, dan verzoeken wij je tijdens kantooruren telefonisch contact op te nemen met de bestellijn: 015- 43 16 88.


Postbus
Bestellingen naar alleen een postadres kunnen alleen worden uitgevoerd mits er een fysiek adres wordt gekoppeld aan het factuuradres.


Buitenland
Bestellingen naar een adres in het buitenland kunnen worden uitgevoerd in de volgende Europese landen: Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden en Luxemburg.

Productinformatie
Al onze producten worden opgeslagen in magazijnen waar noten aanwezig zijn. Voor zover wij weten bevatten onze voedingsmiddelen geen genetisch gemodificeerde ingrediënten. Hoewel ons voedsel van premium kwaliteit is, is het niet geschikt voor menselijke consumptie.