Aldine nestkast 34 mm

Op voorraad

De nestkast Aldine heeft een invliegopening van 34 mm en is daardoor uitermate geschikt voor ring- en huismussen, boomklevers en bonte vliegenvangers. Het schuine dak en zwarte houtnerf vormen samen een opvallende combinatie. De diepte van de nestkast is voldoende waardoor vogels veilig een nest onderin kunnen bouwen.De nestkast Aldine heeft een invliegopening van 34 mm en is daardoor uitermate geschikt voor ring- en huismussen, boomklevers en bonte vliegenvangers. Het schuine dak en zwarte houtnerf vormen samen een opvallende combinatie. De diepte van de nestkast is voldoende waardoor vogels veilig een nest onderin kunnen bouwen.

Het hout van deze nestkast is thermisch gemodificeerd. Het is in een zuurstofarme omgeving verhit tot meer dan 180 ⁰C. Hierdoor ontstaat er een chemische verandering in de structuur van het hout. Dit verhoogt de duurzaamheid. De zuurstofarme omgeving voorkomt dat het hout verbrandt, maar geeft wel aan elke nestkast een unieke uitstraling.

Producent: CJ WildBird Foods Ltd.
Milieu: Het hout is thermisch gemodificeerd. Dit betekent dat het door verhitting op een natuurlijke wijze verduurzaamd is.
Certificering: Geproduceerd uit 100% FSC hout (let op, dit mag alleen met het FSC logo worden weergegeven)
Gebruiksvriendelijkheid: Door het haakje aan de onderzijde om te draaien, maak je de nestkast open om hem schoon te maken.
Waarschuwing: Open nestkasten in oktober, dan ben je er zeker van dat je het broedseizoen niet verstoord.

Invliegopening 34 mm