Nestkast Vail 32 mm

Op voorraad

De nestkast Vail heeft een invliegopening van 32 mm en is daardoor uitermate geschikt voor grote mezen als koolmees en kuifmees. Deze nestkast heeft een gelaagd dak waardoor hij een bijzondere uitstraling krijgt. De diepte van de nestkast is voldoende waardoor vogels veilig een nest onderin kunnen bouwen. Het aangebrachte invliegplaatje zorgt ervoor dat de invliegopening niet verder uitgehakt kan worden door bijvoorbeeld spechten.

De nestkast Vail is gemaakt van FSC® gecertificeerd hout. CJ WildBird Foods hecht waarde aan het inkopen van FSC-gecertificeerd hout waar mogelijk. Zo weet je dat je een verantwoorde aanschaf doet.

Producent: CJ WildBird Foods Ltd.
Milieu: Bij de productie van dit product is duurzaam materiaalgebruik, minder energieverbruik en minder belasting voor het milieu in acht genomen.
Certificering: Geproduceerd uit 100% FSC gecertificeerd hout
Gebruiksvriendelijkheid: Door het haakje aan de onderzijde om te draaien, maak je de nestkast open om hem schoon te maken.
Waarschuwing: Open nestkasten pas in oktober, dan ben je er zeker van dat je het broedseizoen niet verstoord.

Invliegopening 32 mm